Wednesday, February 15, 2012

Suatu ketika..Di zaman dahulu kala...

Tengah duk selongkar bilik cari barang tersembunyi tadi terjumpa album dolu-dolu.  Terus hasrat untuk mencari barang dilupakan begitu saja.  Duk godek-godek album jumpa lah gambar dengan sahabat menyetan masa kecik-kecik dulu.. Pergghh memori betul.


Ni lah anak sepupu a.k.a anak buah aku si Ayie.  Teman, sahabat, bestfren dan yang sewaktu dengannya.  Sekarang dah kurang rapat sebab masing-masing dah besar n dah ada life sendiri.But yet, we still in touch:)





Bersama teman menyetan lebih kurang 17 tahun yang dulu:)
Maaf.  Kualiti gambar seperti haram.  Walaupun gambar tak berkualiti tapi kaki aku bukan cacat.  memang masa tu trend ambik gambar kaki senget sebelah ok..heheh

Awek ayie sila jangan jeles..Ni anak buah aku kot:)
Sekali lagi, kualiti gambar tak berapa nak ohsem




Perlu ke pesen senyum sama?? Perasan tak kenapa tiba-tiba aku lagi besar? Kami kecik sama-sama kot..
Itu flash kamera, bukan entiti.








Kecik-kecik dh buat facial ok..putih telur + tepung ubi.. kau hado?hahah
Lagi sekali ditegaskan, cahaya putih bukan entiti:P



p/s i lap u:  Aku takde idea untuk menulis.  So aku bagi gambar dolu-dolu bersama teman menyetan:D

1 comment:

  1. nak tergelak bace entry ni..nice one..sempoi je.. aku suke.. haha..

    ReplyDelete